Follow Us @bijak.sihat

19 Mei 2017

12 Testimoni Pesakit Diabetes Yang Gembira

Tahukah anda?

Kaji Selidik Kesihatan dan Morbiditi Nasional (NHSM) 2011 yang dikeluarkan Kementerian Kesihatan pada tahun sebelumnya menunjukkan satu daripada lima orang dewasa di Malaysia menghidap diabetes.

Statistik itu telah meletakkan Malaysia di tangga ke-10 dunia dengan jumlah penghidap diabetes seramai 3 juta orang, jauh lebih tinggi daripada jangkaan Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) menjelang 2025 iaitu hanya kira-kira 800,000 orang.

Sementara itu, Majlis Pencegahan Obesiti pula menjangkakan Malaysia akan menjadi negara pertama di Asia Tenggara dengan pesakit kencing manis teramai pada 2017 dan tempat keenam di Asia Pasifik dari segi obesiti!



Amboi amboi.. DIABETES @ KENCING MANIS memang menghantui hidup rakyat Malaysia. Alhamdulillah, kesan baik dengan Vivix!

Ikuti 12 testimoni Pesakit diabetes yang gembira dengan kebaikan Vivix seperti berikut :)















Alhamdulillah..sebaik-baik ucapan kan bila dapat membantu orang tersayang. Bagi anda yang hendak mendapatkan VIVIX bagi membantu masalah diabetes, boleh hubungi Jaja bila-bila masa ya. 

Dijemput juga untuk bertanya dan berbincang. Jaja harap ramai lagi rakyat Malaysia lebih sihat dengan manfaat Vivix ini. Biarpun bukan ubat, namun ia tonik yang menyihatkan. Pelaburan terbaik demi kesihatan ni biasanya memang berbaloi-baloi. Yalah, nyawa semua orang cuma satu kan?~


Sebarang pertanyaan bolehlah hubungi Jaja di maklumat berikut:-


Nama : Jaja @ Zaleha
ID Shaklee : 1227002
Email : zaleha.msaidin@gmail.com
Whatssapp/Phone/Telegram : 011-36198300 / 019-572 8429


Pembelian VIVIX terus kepada Shaklee boleh Klik ikon di bawah.


Tiada ulasan: