Follow Us @bijak.sihat

21 Mei 2023

Syoknya Cash Rebate! Boleh Makan Vitamin Shaklee Secara Percuma!

Nak tahu tak? Anda boleh makan vitamin Shaklee secara percuma! Bukan tipu-tipu tapi memang boleh 😍


Sebagai agen Shaklee, saya ingin kongsikan berita baik ini kepada semua. Teruskan membaca sehingga akhir untuk ketahui cara-caranya.



Cash Rebate Shaklee 


Di Shaklee, anda boleh membeli vitamin Shaklee dengan harga diskaun sekali pun untuk item yang sedang promosi. Diskaun tersebut serendah 5 ke 21% - sangat menarik! Semua ini di bawah program cash rebate untuk ahli-ahli berdaftar. Ini juga bermakna anda tidak perlu keluarkan duit sendiri untuk membeli vitamin sendiri.


Cash rebate shaklee


Langkah demi Langkah: 


1. Daftar sebagai ahli Shaklee. Daftar di sini jika anda belum menjadi Ahli Shaklee.

2. Buat belian minima 150 UV ke atas untuk melayakkan diri untuk cash rebat

Berikut ialah jadual UV beserta peratus cash rebate dan anggaran RM yang bakal diterima.


Tips 1: anda boleh membuat belian dalam resit berbeza sepanjang bulan yang sama. UV terkumpul pada hujung bulan akan menentukan peratus cash back anda.


Tips 2: Semakin banyak belian, semakin tinggi UV dan semakin tinggilah cash rebate anda.


Tips 3: Nak dapat cash rebate tinggi? Ambil pesanan vitamin untuk keluarga, kawan-kawan dan kenalan anda juga. Belikan untuk mereka menggunakan akaun ahli anda.


Contoh Layak Mendapat Cash Rebate


Alia adalah ahli Shaklee berdaftar. 


Pada 1 Mei, Alia membeli sebotol ResV untuk dirinya dan sebotol Vivix untuk suaminya. Untuk belian ini, Alia mendapat UV terkumpul sebanyak 227. 


Pada 15 Mei berikutnya, Alia membelikan set Hello New You kepada 2 orang rakannya yang mahu berdiet kurus. Dia mendapat 184 UV untuk belian ini. 


Pada keesokannya 16 Mei, seorang rakannya yang lain ingin mendapatkan sebotol ResV dan sebotol Vivix kerana tertarik dengan Alia yang mengamalkan ya. Jadi, Alia membantu mendaftar rakannya sebagai ahli Shaklee sekaligus membeli promosi 2 botol ResV dengan nilai 227 UV. 


Sehingga hujung bulan, UV terkumpul Alia ialah 638 UV  Ini melayakkan Alia mendapat 11% cash rebate


Pada 15 Mei seterusnya, Alia akan menerima sebanyak RM244.20 yang terus dikredit masuk ke dalam akaun banknya. Dengan duit tersebut, Alia dapat membeli vitamin yang diingini tanpa mengeluarkan duit sendiri. Contohnya boleh beli Set Rahmah B secara percuma! Menarik kan?


Cash rebat shaklee


Nak tahu lagi lebih banyak tentang keistimewaan Ahli Shaklee? Stay tune untuk entri saya seterusnya!

Tiada ulasan: