Follow Us @bijak.sihat

11 Februari 2018

Role Model Jaja dalam Bisnes Shaklee



Dalam bisnes Shaklee, inilah role model saya, ibucergas @ kak Farha Maskuriy 😉

Banyak saya belajar dari beliau, terutamanya pasal blog, seo dan selok-belok shaklee. Saya sangat adore beliau, sebabnya beliau sangat bijak menguruskan masa.

Ibucergas ni ada suami, anak pun dah 3, bekerja 8-5, berbisnes shaklee lagi, turun ke kelas dan meetings serta aktif bercoaching. Blog pun masih terjaga dan ramai peminat gitu. Sales pun masyuk 😍

IbuCergas yang memang cergas 💪

Beliau sentiasa akan jadi contoh untuk saya baiki segala kelemahan dalam diri..terutama dalam perjalanan bisnes Shaklee yang masih panjang ini.

Saya sedang adjust life saya, supaya makin lama makin membaik insyaAllah. Dan, boleh beri komitmen yang terbaik untuk keluarga, Shaklee dan hometuition.

Doakan.. 😊

Tiada ulasan: