Follow Us @bijak.sihat

11 Februari 2018

Pengajaran Januari 2018

Tup tup dah penghujung Januari 2018 dah ha.. 🤗Tak terasa kan. Cepatnya masa berlalu..

Pengajaran kita setakat ni ialah harga kerugian bila suka bertangguh.. 😔

Memang benar kata orang bertangguh itu pencuri masa. Bila asyik bertangguh tu, dia akan drag perkara lain yang berkaitan jugak.

Ada beberapa perkara yang kita nak buat tapi asyik pending je. Memang merugikan lah jawabnya. Rugi sebab ia akan menangguhkan kejayaan.. 😭

Fast action, fast result ye dak?

Jadi lepas ni memang kena guna masa dengan terbaik. No manja2 okay 

Tiada ulasan: