26 April 2023

Insentif Shaklee Peluang Bonus RM600 untuk semua Ahli Shaklee Berdaftar!

     Adakah anda pengguna suplemen Shaklee? Sudahkah mendaftar sebagai ahli? Jika belum, inilah masanya untuk anda mendaftar sebagai ahli Shaklee! Shaklee sedang tawarkan bonus sebanyak RM600. Berita baiknya, semua ahli Shaklee layak merebutnya. Insentif Shaklee 2023 ini memang menarik.


    Teruskan membaca untuk anda ketahui bagaimana caranya untuk merebut insentif Shaklee yang ditawarkan ini.


    Bagi yang ini mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee dengan yuran hanya serendah RM35, boleh terus daftar di website Shaklee. Untuk mendapatkan keahlian secara percuma tanpa yuran RM35, bolehlah membuat belian pertama bernilai RM300 ke atas.


    Sekarang, mari saya terangkan lebih lanjut tentang insentif Shaklee 2023. Tak sabar kan!


    Sebagai pengenalan, Insentif Shaklee 2023 menawarkan wang tunai sebanyak RM600 bagi sesiapa yang layak. Syarat penyertaan semestinya khas untuk ahli Shaklee berdaftar sahaja. 


Jika anda hanya ahli makan sendiri, bukan berbisnes pun anda layak! Namun, untuk yang baru berfikir atau mahu mencuba bisnes Shaklee, ini semestinya peluang yang sangat baik untuk anda bermula. Bagi yang sedang berbisnes dan bergelar Agen Shaklee, ini pula peluang untuk anda buat comeback!


    Ada tiga kategori penyertaan dan kelayakan.


Kategori 1: Ahli biasa (SID)

    Bagi yang baru menyertai keluarga Shaklee, jika anda sudah sempat membaca pelan bisnes Shaklee dalam member kit, pastinya anda akan perasan ada pangkat-pangkat tertentu dalam bisnes ini. Perhatikah rajah di bawah.


Insentif shaklee


Bagi yang baru mendaftar, atau sudah lama menyertai Shaklee tetapi tidak berbisnes, gelaran anda ialah sebagai SID.


Untuk melayakkan diri menerima insentif Shaklee RM600 pada Ogos 2023, ini langkah-langkahnya:


Insentif shaklee


  1. Beli produk atau suplemen Shaklee dan rasai sendiri kesan baiknya untuk kesihatan diri anda
  2. Mula kongsikan kebaikan produk-produk Shaklee kepada ahli keluarga, kawan-kawan dan orang sekitar
  3. Jual kepada mereka yang berminat dan memerlukan.
  4. Dalam tempoh sebulan, pastikan anda dapat menjual produk dan suplemen Shaklee sekurang-kurangnya RM 11,000. Ini bersamaan dengan 27 botol Vivix atau 27 botol Res-V atau 82 balang ESP atau 72 tiub YOUTH Cleanser atau 25 Bestseller Set (Set Asas Kesihatan) atau 33 Hello New You Set (Set Kurus). Ini melayakkan anda bergelar Supervisor. Bonus Shaklee anda pada bulan tersebut ialah sekitar RM1,500.
  5. selepas naik pangkat Supervisor pada bulan pertama, pastikan anda buat jualan yang sama pada bulan ke-2 dan ke-3 berikutnya.
  6. Cukup sahaja bergelar sebagai Supervisor dalam tempoh 3 bulan berturut-turut, nah anda sudah layak mendapat bonus tambahan RM600 daripada pihak Shaklee. 

Ini beberapa contoh strategi metebut bonus RM600 yang mungkin berlaku:


Insentif shaklee



Best kan 😍


Kategori 2: Agen Shaklee - Supervisor (Appointed Rank)

    

Bagi yang membuat bisnes Shaklee secara sampingan atau kurang serius sebelum ini, kategori 2 memang untuk anda. Kategori ini terbuka untuk Agen Shaklee yang tidak efektif sebagai sekurang-kurangnya pangkat Supervisor dari tempoh Januari sehingga Mac 2023 yang lalu.


    Caranya ringkas sahaja!


    Buat agen Shaklee yang masih bergelar SID, apa yang anda perlu buat ialah usahakan untuk naik rank Supervisor dan kekal pada pangkat yang sama sepanjang 3 bukan berturut-turut iaitu dari April sehingga Jun ini.


Insentif shaklee


Beberapa contoh pakej kelayakan diberikan di bawah ini.


Insentif shaklee


Kategori 3: Agen Shaklee - Supervisor (Effective Appointed Rank Jan-Mac 2023)


Buat agen Shaklee, inilah masa untuk buat comeback! Selain bonus bulanan, syarikat sedang tawarkan insentif Shaklee berupa wang tunai RM600 untuk beri galakan kepada anda. Jom, teruskan mengorak langkah dalam era bisnes Shaklee.


Insentif shaklee


Untuk kategori ini khas buat agen Shaklee yang sudah mencapai pangkat Supervisor dalam tempoh Januari hingga Mac 2023 yang lalu. Bagi melayakkan insentif Shaklee bernilai RM600, apa yang perlu anda buat ialah sila naik rank!


Naik rank atau pangkat kekalkan pangkat itu selama 3 bulan berturut-turut.


Di bawah ini beberapa situasi yang mungkin berlaku dan melayakkan diri menerima bonus RM600.


Insentif shaklee


Menarik bukan! Macam bonus tahunan pun ada. 


Jika anda juga rasa ia menarik dan ingin dapatkan maklumat lebih jelas, boleh hubungi saya okey. Saya akan jelaskan lebih terperinci bagi setiap kategori. Dari situ, anda boleh merancang strategi yang terbaik untuk merebut bonus RM600 tersebut!


Bagi yang belum mendaftar sebagai ahli Shaklee, bolehlah terus ke website Shaklee untuk proses pendaftaran.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit? Terima kasih :)