20 November 2017

9 Bonus Shaklee yang Menarik untuk Anda!

Syarikat suplemen semulajadi antarabangsa Shaklee ini sudah bertapak selama 29 tahun di Malaysia sejak tahun 1988. Usia perniagaan sebenarnya sudah pun mencecah 102 tahun, sejak diasaskan oleh Dr. C Shaklee pada 1915. Beliau percaya membina kesihatan melalui pemakanan yang mencukupi dan berkhasiat dapat membantu kita untuk hidup sihat  dan mengurangkan risiko penyakit.



Untuk rakyat Malaysia, peluang bisnes Shaklee terbuka luas untuk anda! Dan semestinya pelbagai bonus Shaklee menanti anda.

Baca keratan berita ini sekitar tahun 2013 yang lalu. Alhamdulillah, sehingga kini memang ternyata Shaklee telah membantu ramai orang memperoleh pendapatan lumayan melalui pelbagai bonus Shaklee yang ditawarakan!

Dan, jangan terkejut. Shaklee telah mempatenkan jumlah pendapatan yang boleh diperoleh oleh pengedarnya sebagai pay to infinity - bermaksud anda pilih berapa pun jumlah pendapatan yang anda ingini, tiada had! Best kan 😍

Kali ini, ingin Jaja dedahkan kepada anda semua tentang 9 peluang bonus Shaklee yang dapat anda nikmati apabila memilih melakukan bisnes Shaklee ini.

9 Bonus Shaklee untuk Dinikmati


Bonus Shaklee 1: Untung Runcit


Untung runcit didapati daripada perbezaan harga jual dan harga ahli. Setiap SID akan menjual dengan harga runcit setiap produk Shaklee dengan keuntungan 15 ke 20%. Semua SID berhak terhadap bonus Shaklee ini.

Bonus Shaklee 2: Bonus Tunai



Setiap pembelian produk Shaklee disertakan dengan points yang dipanggil UV. Dalam tempoh sebulan, jika anda membeli vitamin Shaklee untuk diri sendiri atau menjualnya dengan harga runcit kepada pelanggan anda, UV yang terkumpul dalam bulan itu akan dikira. Sekiranya nilai UV mencapai minimum 150 UV, maka anda layak menikmati Bonus Tunai pula.


Bonus Shaklee 3: Bonus Kumpulan


Shaklee adalah bisnes network marketing. Anda boleh mengajak rakan-rakan atau pelanggan anda untuk bersama-sama membuat jualan dan membina group jualan anda sendiri. Semakin banyak jumlah jualan daripada group yang anda bimbing, maka anda akan mendapat bonus kumpulan yang lebih lumayan.

Bonus Shaklee 4: Bonus Kepimpinan


Bermula dari pangkat Senior Supervisor ke atas, apabila membina group jualan anda sendiri, anda akan mula banyak membimbing ahli kumpulan anda. Shaklee akan membayar anda untuk ini. Anda akan menerima bonus kepimpinan sehingga maksimum lapisan keenam ahli di bawah kumpulan anda mengikut tahap pangkat anda.


Bonus Shaklee 5: Program Gold Ambassador


Peluang ini amat menarik! Anda boleh kembangkan bisnes Shaklee di bawah group anda sendiri luar dari pasaran Malaysia, yakni luar negara.

Bonus Shaklee 6:  Subsidi Kereta


Subsidi? Ya! Anda akan diberikan tunai setiap bulan untuk membiayai kereta pilihan anda sendiri, jika anda memenuhi syarat-syarat program ini.

Taknak kereta? Boleh juga. Anda boleh gunakan duit subsidi kereta Shaklee anda untuk membeli sesuatu yang lain seperti rumah! Sangat fleksibel kerana anda diberikan tunai setiap bulan!


Bonus Shaklee 7:  Lawatan

Trip Shaklee ke Jepun untuk ganjaran sesi 2016/2017 yang lalu
Dapatkan mata ganjaran apabila anda membina reputasi dan prestasi cemerlang dalam bisnes ini. Ia diberikan sebagai insentif tahunan apabila anda memenuhi beberapa syarat kelayakan.

Terdapat pelbagai tempat menarik yang akan dilawati dalam dan luar negara untuk insentif ini. Contohnya, insentif lawatan untuk sesi perniagaan 2017/2018 ialah seperti gambar di bawah :)



Bonus Shaklee 8: Pengiktirafan


Pihak Shaklee mengiktiraf dan memberi ganjaran bagi pencapaian anda setiap tahun.

Nama anda turut akan diterbitkan dalam buletin Shaklee.

Bonus Shaklee 9: Bonus Infiniti


Ia adalah bonus yang diberi setiap bulan bernilai maksimum 1.5% ke atas mata jualan group anda apabila anda mencapai pangkat Coordinator ke atas.



Banyak kan bonus yang bakal anda terima apabila melakukan bisnes Shaklee ini. Teruja tak??

Bagi pendapat Jaja sendiri, bisnes Shaklee adalah antara bisnes yang jauh lebih mudah daripada lain-lain bisnes yang kita mulakan sendiri. Sudahlah produknya adalah produk kesihatan semulajadi yang mempunyai permintaan tinggi selari dengan kesedaran masyarakat terhadap pemakanan sihat, malah produk juga disokong oleh kajian dan ujian makmal yang pelbagai – maka bukan calang-calang produk ya!

Walaupun dalam bisnes ini, kita akan menjual produk Shaklee yakni bukan produk kita sendiri, ajaibnya kita mampu menjadi Founder kepada bisnes ini dengan cara membina kumpulan jualan kita sendiri. Jadilah bos dalam perniagaan anda ini :)


Mari rebut bonus Shaklee!


Amacam? Semoga anda terinspirasi dengan 9 bonus Shaklee yang Jaja kongsikan ini. Jika berminat untuk menyertai peluang bisnes Shaklee yang ditawarkan ini, apa kata anda hubungi sahaja Jaja untuk kita berbincang lanjut bagi anda melakukannya! Ingat, upline yang anda pilih amat-amat penting dan sangat membantu dalam kelancaran perkembangan bisnes Shaklee anda nanti. Jadi, pilihlah mentor yang terbaik :)


Platform sudah ada, sistem sudah terbaik, produk juga bagus – maka apa yang anda tunggu lagi? Mari bermula!

Part time atau sepenuh masa bukan persoalannya! Anda bebas memilih mod perniagaan anda sendiri. Cuma di bisnes Shaklee mungkin anda juga salah seorang yang mengimpikan bebas kewangan? Jika ya, mari sertai Jaja dan iMiracle sekarang juga!



>>> Baca selanjutnya: Cara Buat Bisnes Shaklee Online

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen sikit? Terima kasih :)