Follow Us @bijak.sihat

05 Februari 2018

Cara Beli Shaklee Online - Mudah Jer

Cara Beli Shaklee Online


Anda dah jadi Ahli Shaklee? Tahniah, sebab anda berhak dapat potongan harga setiapkali membeli suplemen atau produk Shaklee yang lain. Selain tu, anda boleh juga dapatkan info dan promosi Shaklee yang terkini. Nak cuba buat duit dengan peluang bisnes Shaklee pun boleh! Lagi satu, dah tahu cara beli vitamin Shaklee online? Yang ni wajib tahu, sebabnya mudahlah kalau anda nak order suplemen bila-bila masa pun. Tak perlu walk in ke branch atau Home Office Shaklee setiapkali nak membeli, tak pun susah-susah nak cari balik penaja anda untuk membeli vitamin.


13 Langkah Mudah Cara Beli Shaklee Online di Shaklee2u


Lepas anda mendaftar jadi Ahli Shaklee, jangan tak tahu anda boleh log in ke laman ahli Shaklee2U.
Jadi, di sini Jaja akan tunjukkan anda tutorial cara beli Shaklee online melalui Shaklee2u langkah demi langkah. Jangan risau, senang je.

1. Lawati laman web Shaklee2u di www.shaklee2u.com.my

2. Masukkan ID dan Password anda. Kedua-dua ni anda akan dapat daripada penaja yang mendaftarkan anda sebagai Ahli dahulu. Kalau tak tau Tanya je diorang balik ye, tak pun semak email daripada Shaklee mula-mula dulu



3. Anda dah masuk ke laman Shaklee2u sekarang. Lihat pada menu. Klik Shopping.



4. Paparan ini akan keluar. Ubah apa-apa maklumat mengikut keperluan anda. Maklumat ini digunakan untuk urusan belian dan postage vitamin anda nanti.



5. Tick Agree / Setuju, kemudian klik Next / Seterusnya. Anda akan masuk ke laman shopping cart produk.



6. Cari produk yang anda mahu. Boleh gunakan menu di sebelah kiri sebagai bantuan. Contohnya kalau nak beli vitamin dan suplemen, bolek klik Healthy Nutrition / Nutrisi Sihat.



7. Selepas pilih produk, jangan lupa Add to Cart. Klik Submit / Serah.



8. Semak sekali lagi invois belian yang dipaparkan. Jika semua betul, klik Proceed for Payment.
Ada 4 jenis pembayaran. Tick yang terakhir  sebab anda akan gunakan kad kredit / debit. Klik Next dan Add Card.



9. Masukkan nombor kad debit / kredit anda. Masukkan Expiry Date kad dan kod 3 digit di belakang kad pada ruangan CVV. Klik Next.



10. Anda dibawa ke menu pembayaran sekali lagi. Tick pada kad debit / kredit yang baru anda daftarkan tadi. Klik Next.

11. Bayaran anda akan diproses, tunggu sebentar hingga muncul seperti dalam gambar. Tunggu lagi supaya MSOS Code dihantar ke nombor telefon yang anda daftarkan untuk kad debit / kredit anda.



12. Salin MSOS Code dan isi pada bahagian yang diperlukan. MSOS Code ni ala-ala TAC No. juga kalau anda yang biasa buat online banking tu.



13. Jika pembayaran anda berjaya, anda akan dapat mesej menyatakan ia dah berjaya.

Selesai!

Mudah, Cepat, Hanya di Hujung Jari


Amacam? Cara beli vitamin Shaklee online di Shaklee2u ni mudah aje kan. Klik-klik dan siap. Watlek watpis rupa-rupanya dah shopping Shaklee gitu.. :P Tunggu je produk Shaklee sampai ke rumah.

Selamat mencuba 😊


Nak Beli Shaklee Online Tapi Belum Ahli?


Nak beli Shaklee online tapi belum jadi Ahli Shaklee? Pun boleh. Dengan syarat anda ada kad debit atau kad kredit jugalah ya. Yang ini anda perlu masuk ke laman jualan syarikat Shaklee terus. Pembelian anda akan direct kepada pihak Shaklee tanpa pengantara pengedar Shaklee. Pun mudah aje. Klik button di bawah kalau anda nak beli Shaklee tapi belum jadi ahli ya.

KLIK UNTUK MEMBELI DI LAMAN SHAKLEE


Yang dah jadi Ahli Shaklee tu tak payahlah klik, buat belian di Shaklee2u aje, sebab ada dapat kelebihan membeli dengan harga ahli yang jauh lagi murah dan jimat okay 😗




Baca Seterusnya: Cara Jadi Ahli Shaklee

Tiada ulasan: