Follow Us @bijak.sihat

11 Januari 2018

Kebaikan CoQ10 Shaklee - Terkini 2018 Shaklee CoQ-Trol Plus

Sudah masuk sebelas hari kita di tahun baru 2018. Saya doakan semuanya sihat-sihat dan bersemangat dengan azam baru ya!

Kali ini jom kita berkenalan dengan produk Shaklee terbaharu iaitu coQ-Trol namanya. Kalau sebelum ini, mungkin ramai yang dah tau tentang kebaikan coQ10 Shaklee kan. Jadi apa beza pulak dengan coQ-Trol terbaru ni?

Baca seterusnya.

Oleh kerana hebatnya kebaikan coQ10 Shaklee sebelum ni, ramai jugalah yang tercari-cari disebabkan produk tu discontinue pada sekitar tahun 2015 yang lalu. Rupa-rupanya produk tu diupgrade oleh Shaklee, makanya inilah dia - CoQ-Trol Plus yang lebih awesome!


Pengenalan coQ-Trol Plus


CoQ-Trol Plus ni adalah hasil gabungan kebaikan coQ10 dan resveratrol, duo khasiat gitu.


1) CoQ10:


Kebaikan coQ10 memang sedia banyak. Kalau dalam badan kita, coQ10 ni sebenarnya adalah suatu bahan co-enzim kepada tenaga sel. Bila sebut co-enzim, ia macam booster untuk enzim tu bertindak bagi hasilkan tenaga dalam sel. Bila co-enzim coQ ni banyak, maka lagi senang dan cepat proses untuk hasilkan tenaga dalam sel. Badan kita akan jadi energetik. So, coQ10 sangatlah sinonim dengan energy booster secara umumnya.


Fungsi & Kebaikan coQ10 Shaklee:


  1. mengekal tenaga berpanjangan
  2. membaiki peredaran darah
  3. baik untuk kesuburan
  4. menajamkan minda
  5. menggalakkan kulit yang cantik
  6. meningkatkan kekuatan otot
  7. menggalakkan penyembuhan luka yang cepat

2) Resveratrol

Sebelum ni, dalam rangkaian produk Shaklee yang ada kandungan resverstrol cuma Vivix saja, sekarang dalam coQ-Trol pun ada ya. Sebab tu ada orang kata, tak mampu beli Vivix (sebab agak mahal), maka belilah coQ-Trol ni sebab ada resveratrol juga. Hihi

Resveratrol famous bukan sebab apa, ia dalam kumpulan polifenol (antioksidan) yang sangat hebat kesannya. Dan biasanya, resveratrol yang didapati daripada sumber semulajadinya memang mahal. Sebab itulah Vivix agak pricy.

Peranan resveratrol dalam suplemen ini rupanya untuk menggalakkan bilangan mitokondria, iaitu tempat di mana tenaga sel dihasilkan.


Semakin banyak bilangan mitokondria, maka semakin banyak juga penjana tenaga di dalam sel. Ditambah lagi dengan kebaikan coQ10 Shaklee yang akan boost aktiviti sel hasilkan tenaga selepas itu. Jadi anda dapat bayangkan tak 2 gandingan hebat ni bekerjasama? Tentulah orang yang amalkannya nanti takde lemau-lemau tapi aktif dan bertenaga sokmo

Jadi, kalau anda mencari suplemen untuk tenaga, coQ-Trol Shaklee lah pilihan anda yang terbaik.

Kalau anda seorang yang busy, tentu perlu nak bertenaga sentiasa kan, jadi ambil suplemen coQ-Trol ini di pagi hari ya!





Details Produk coQ-Trol Plus Shaklee:



Harga: RM 157.68
Kandungan: 30 tablet
Cara Makan: 1 tablet sehari

Cara Membeli coQ-Trol


Dapatkan coQ-Trol dari mana-mana Shaklee Independent Distributor (SID) berhampiran anda, dan saya juga seorang SID anda. Boleh hubungi saya terus jika anda mahu membeli produk ini atau mana-mana produk Shaklee lain yang anda berkenan ya. Klik pada nama saya, Jaja Zaleha 011-3619 8300 untuk terus mesej saya di WhatsApp.

Selain tu, anda boleh klik saja gambar CoQ-Trol Plus di bawah ni untuk terus membeli dari laman jualan syarikat Shaklee secara online. Kaedah bayaran cuma perlu guna Master atau Visa Card sahaja, cukup mudah dan cepat. Klik dan isi apa yang patut, buat bayaran dan tunggu saja coQ-Trol sampai depan rumah anda.






Nak beli coQ-Trol dengan harga lebih rendah? Saya sebagai salah seorang SID menjemput anda untuk daftar sebagai Ahli Shaklee terus. Bila dah nama ahli, memang akan dapat kelebihan membeli dengan harga ahli yang jauh lebih rendah tu. Jadi jangan lepaskan peluang ni. Jadi ahli pun cuma RM68.90 je yurannya tak mahal sangat ;)

:wink:
>>> ISI BORANG UNTUK DAFTAR AHLI SHAKLEE <<<
:grin: :joy:

Resveratrol famous bukan sebab apa, ia dalam kumpulan polifenol (antioksidan) yang sangat hebat kesannya. Dan biasanya, resveratrol yang didapati daripada sumber semulajadinya memang mahal. Sebab itulah Vivix agak pric


Tiada ulasan: