Follow Us @bijak.sihat

14 September 2017

Testimoni Masalah Rambut Gugur Selesai dengan Suplemen Shaklee!

Rambut gugur merata-rata setiap kali bangun tidur!  
Tuan punya diri mestilah risau amat punya. Ya ampun... kalau rambut setiap hari gugur, disikat pun gugur, dilurut pakai tangan pun gugur tak ke boleh jadi botak nanti akhirnya?  
Risau kan?

Testimoni Rambut Gugur

Inilah antara ikhtiar mereka yang mengalami masalah rambut gugur. Mereka tak diam dan pendam saja masalah rambut gugur yang menjengah, mereka cari penyelesaian dengan suplemen Shaklee. Dan Alhamdulillah usaha mereka tidak sia-sia, dengan izin-Nya juga.


“Sebelum ni akak ni mengalami masalah rambut gugur dan kuku nipis lembut la.. mudah patah tambah-tambah bila kena air lepas membasuh pinggan dan sebagainya.. nak cuci rambut pun tak boleh nak garu-garu kepala.. rasa sakit juga la.. akak nak lekatkan butang baju pun susah sebab kuku terlampau lembut.. tapi lepas akak minum ESP soy protein isolate powder.. rambut ni dah kurang gugur.. yang paling akak rasa seronok kuku akak dah jadi keras..maksudnya normal la bila basuh pinggan mangkuk pun.. kuku ni tak patah dah.. suami akak pun tau hal ni.. terus-terang akak cakap produk Shaklee is the best..”



Apa ada dengan ESP?


ESP adalah sumber protein tumbuhan daripada kacang soya. Oleh kerana ia dari sumber tumbuhan, protein ini bebas daripada kolesterol dan lemak. Ia juga mengandungi kesemua 20 asid amino perlu dan tidak perlu. Protein sangat diperlukan untuk pembinaan rambut dan kuku yang sihat. Sebab tu asbab pengambilan ESP, Alhamdulillah kuku dan rambut akak kita nie semakin kuat strukturnya. Bila sel rambut kuat dan sihat, maka ia tak mudah putus dan gugur. Masalah rambut gugur akan semakin berkurangan selepas itu.

Happy for you akak!


“Saya penggemar tegar ESP. Dengan ESP, saya dapat jimat duit belanja semasa bekerja. Setiap hari inilah bekal wajib saya di tempat kerja.selain sebagai pemberi tenaga, saya juga dapat jimat duit make up. Mana taknya, kulit dah tak berminyak seperti dulu lagi jadi tak perlulah nak ‘cover’ lebih-lebih dengan bedak semua. Best kan... lagi satu, dulu saya selalu membazir.. nak tahu membazir apa? Membazir RAMBUT.. habis berguguran di lantai, setelah konsisten minum ESP semuanya berubah. Rambut saya sudah kurang gugur. Alhamdulillah kini semuanya jimat dengan hanya SATU TIN ESP setiap 2 bulan.”




Dapat bonus lagi!


Masalah rambut gugur selesai, muka dah tak berminyak dan jimat! Amboi akak kita nie :D

Alhamdulillah.. ESP memang terbaik tau. Dapatkan segera, insyaAllah anda pun tentu berpuas hati dengan hasilnya nanti ;)

Dalam rangkaian penyelesaian rambut gugur, terdapat juga suplemen Shaklee yang lain selain ESP. Klik >> 5 Vitamin Shaklee untuk MasalahRambut Gugur << jika anda ingin tahu lebih lanjut ya.

Apa fungsi suplemen tersebut masing-masing? Semua Jaja sudah ceritakan di entry tersebut, jemput klik dan baca tau.

Bukan apa..
sebenarnya untuk memastikan rambut kita tak gugur lagi dan lagi, tahap kesihatan rambut mestilah tip top dulu, kemudian baru boleh difikirkan produk rambut lain seperti syampu dan perapi untuk melengkapkan kecantikannya.

Ingat, nutrient comes first! Sel rambut sihat, baru masalah rambut tak datang so called rambut gugur lah, kelemumur lah, rambut bercabang and the list may goes on!


Setiap suplemen Shaklee insyaAllah masing-masing punya khasiat dan zat masing-masing untuk kesihatan rambut yang berkekalan..

Bagi anda yang memang mempunyai masalah berkaitan rambut seperti rambut gugur ini, jangan tunggu-tunggu lagi ya. Dapatkan penyelesaian segera tau. Rambut kan salah satu mahkota kita. Err, taknak jadi macam abam Castello kita tu kan.. hihi

Botak macam abam Castello? Err.



Baca Selanjutnya: Kebaikan Rangkaian Produk Penjagaan Rambut Prosante untuk Rambut Rosak

Tiada ulasan: